Vanliga frågor

Allmänt

Vi erbjuder både fysiska och digitala kurser inom digital tandvård.

Att bli medlem är enkelt. Du kan registrera dig med ditt Google-konto, Facebook-konto, Apple-konto eller din e-postadress.

Nej, du kan läsa om våra kurser även om du inte är medlem på hemsidan.

Kursinformation

All information om våra kurser finns tillgänglig på vår hemsida.

Ja, som medlem har du möjlighet att skicka meddelanden med eventuella frågor eller kommentarer direkt till kursgivarna både före och efter kursen.

Onlinekurser

Efter att du har betalat för kursen får du en Zoom-länk via e-post.

Det är viktigt att du har en stabil internetuppkoppling för att få bästa möjliga upplevelse av kursen.

Betalning

Betalningen är smidig och hanteras via Payson. Du kan betala med kort eller via faktura.

Certifikat

Ja, efter att du har fullföljt en kurs kommer ett certifikat att läggas till på ditt konto på hemsidan.

Avbokningsregler

Avbokningar inom 14 arbetsdagar är enbart godkända vid uppvisande av intyg. Avbokningar utanför 15 dagars regeln kan utföras utan intyg.

Om vi måste avboka en kurs hanteras detta framför allt genom erbjudande om ett nytt kurstillfälle eller återbetalning.

Nej, SWECADD kan ej stå för omkostnader såsom resa och logi i samband med avbokning från vår sida. I dessa fall hänvisar vi till er reseförsäkring.

Låt oss cadda framtiden tillsammans!